Wycieczka do Wrocławia

Wycieczka naszego ośrodka do Wrocławia odbyła się 24 i 25 sierpnia 2016r. Wyruszyliśmy trochę niewyspani o godz. 6 rano. Do Wrocławia przyjechaliśmy przed godz. 14:00, gdzie czekał na nas pan przewodnik.

Zwiedzanie zaczęliśmy od Katedry na Ostrowie Tumskim, później zobaczyliśmy Bramę Kluskową i usłyszeliśmy legendę o niej. Następnie udaliśmy się na Wrocławski rynek, gdzie długo  pozostawaliśmy pod wrażeniem urokliwych kamieniczek, m. in. Jasia i Małgosi.

Po drodze odwiedziliśmy również Bibliotekę Ossolineum. Kolejnym punktem na naszej trasie była Panorama Racławicka. Niezwykły obraz, mający aż 1800m2 powierzchni, podziwialiśmy przez dłuższą chwilę. Później wybraliśmy się na Sky Tower w centrum Wrocławia, gdzie wjechaliśmy na 49 piętro tego drapacza chmur, skąd mogliśmy podziwiać panoramę Wrocławia. Następnie udaliśmy się na kolację i odpoczynek w hotelu.

Niektórzy z nas, nie będący jeszcze zbyt zmęczeni, udali się wieczorem na spacer uliczkami Wrocławia. Następnego dnia, już wypoczęci, rozpoczęliśmy zwiedzanie od Wrocławskiego ZOO. Największe wrażenie zrobiło na nas Afrykarium – wielki kompleks, w którym prezentowane były zwierzęta czarnego lądu.

Następnie zjedliśmy obiad, niektórzy raczyli się też pysznymi lodami. Zwiedzanie zakończyliśmy na Ogrodzie Japońskim mieszczącym się obok Hali Stulecia.

Będąc pod ogromnym wrażeniem Wrocławia wracaliśmy do Gorlic.